Aktuális híreink

XVIII. Szakmai Napok és Továbbképzés - 2018. szeptember 14-15. – Balatonkenese

Rovat: Aktuális

Kedves Felszámolók, kedves  Érdeklődők! 

A Kötelező Továbbképzési sorozat egyik 8 kreditpontos etapja ismételten a FOE Szakmai Napok keretében kerül megrendezésre, 2018. szeptember 14-én, pénteken.

Ebben az évben is visszatérünk Balatonkenesére, a Telekom Hotelbe, mely sokak által kedvelt és jól bevált helyszín, ahol talán a legsikeresebb rendezvényeinket tarthattuk. A rendezvény idejére a szálloda teljes kontingensét lefoglaltuk, így egy zárt, meghitt helyszínt tudunk biztosítani a szakmai és társasági összejövetelhez.

Fontos kiemelnünk, hogy a szálloda konferenciatermének befogadóképessége 250 fő. Ugyanakkor nagyobb számú érdeklődéssel is számoltunk, ezért a szálloda galériáján plusz 50 főnek kivetítővel tudunk helyet biztosítani. 
Tájékoztatunk minden kedves jelentkezőt, hogy idén a helyfoglalás a helyszínre való érkezés sorrendjében történik. 
A továbbképzésért járó 8 kreditpontot természetesen mindenki megkapja.

A Jogakadémia kérésére a regisztrációt személyi igazolvány felmutatásával szigorítjuk és a rendezvény időtartama alatt minimum két aláírást kérünk a résztvevőktől.

Az előző évek tapasztalatai alapján a szakmai napokra idén is egyéjszakás csomagot ajánlunk, így akik szeretnének szombat éjszakára is a szállodában maradni, egyénileg tudják foglalni szállásukat közvetlenül a Telekom Hotelnél.

A péntek este szokás szerint a kikapcsolódás és levezetés jegyében telik majd: Rakonczai Imre zongoraestjét és Kőhalmi Zoltán stand up comedy előadását követően Radnai Péter DJ szórakoztatja a táncolni vágyókat hajnalig.

Továbbra is megtartjuk szombat délelőtt a Cégvezetői ülést, valamint igény esetén a Sportrendezvényeket.

A Továbbképzés és Szakmai Napok részletes programját, a jelentkezési lapot és a sportrendezvényekre történő jelentkezési lapot csatoltan küldjük.

 

A jelentkezés határideje: 2018. augusztus 29.

A jelentkezés módja: a kitöltött jelentkezési lapot kérjük Baier Judit részére eljuttatni

-          elektronikusan a titkarsag@foe.hu email címre, vagy

-          postai úton a FOE székhelyére (1036 Budapest, Bécsi út 85.).

Kérjük, hogy a Továbbképzési Program témáihoz, kerekasztal-beszélgetésekhez kapcsolódó kérdéseiket előzetesen, 2018. július 31-ig küldjék meg a titkarsag@foe.hu címre.

Várunk szeretettel minden kedves kollégát egy tartalmas, szakmai és társasági élményekben gazdag hagyományőrző rendezvényre.

Mellékletek:

Partnereink

Tagszervezetek

Keresés

Hirdetmények

Kapcsolat

Bemutatkozás

Felszámolók és Vagyonfelügyelők Országos Egyesülete

Történetünk

A fizetésképtelenség - szakértõi, vagyonfelügyelõi szakterület szakmai-érdekvédelmi önkormányzatát, a Felszámolók Országos Egyesületét (FOE) az 1989. évi II. törvény alapján 7392. sorszám alatt mint társadalmi szervezetet regisztrálta a Fõvárosi Bíróság.

A FOE a csõdtörvény 1992. évi hatályba lépésével párhuzamosan alakult a Felszámolók és Vállalkozást Újraszervezõk Egyesületének, valamint a Felszámolók Szakmai Kamarájának jogutódjaként. A jogalkotás stádiumában lévõ EU-konform, új hitelezõvédelmi és fizetésképtelenségi törvény keretében a FOE kezdeményezte szakmai, köztestületi kamarává történõ átalakítását.

A 2004. évi tisztújító közgyûlés határozata szerint a szakmai önkormányzat új neve: Felszámolók és Vagyonfelügyelõk Országos Egyesülete.

Céljaink

Az egyesület alapszabályában rögzített, a szakmai és a szélesebb közvéleményben is egyre ismertebbé váló fontosabb céljai a következõk:

  • a fizetésképtelenségi jog és a vagyonfelügyelõi gyakorlat szakmai kultúrájának és etikai normáinak fejlesztése,
  • a Felszámolói Névjegyzékben (FNJ) regisztrált, fizetésképtelenségi válságmenedzseléssel foglalkozó cégek érdekeinek érvényre juttatása,
  • az egyesület tagjai, illetve más érdekelt cégek szakmai együttmûködésének, fejlõdésének elõmozdítása,
  • a jogkövetõ és etikus fizetésképtelenségi szakértõi/felszámolói tevékenység érdemi megvalósulásának elõsegítése.

Feladatköreink

  • a fizetésképtelenségi és hitelezõvédelmi szakmát érintõ jogszabályok megalkotásának, módosításának kezdeményezése, illetve véleményezése,
  • szakágak és tevékenységek szakmai követelmény- és etikai normarendszerének kidolgozása, a követelmények érvényesülésének figyelemmel kísérése, az esetenkénti bejelentések kivizsgálása,
  • országos és nemzetközi szakmai tanácskozások, szakértõi konzultációk szervezése,
  • átfogó egyetemi szintû képzés, a folyamatos továbbképzések, tapasztalatcserék elõsegítése, a fejlett módszerek, minõségbiztosítási rendszerek bevezetése és elterjesztése,
  • ajánlások, útmutatók, közös szakmai állásfoglalások, módszertani kiadványok készítése, megjelentetése és terjesztése,
  • szervezetekkel, intézményekkel és más érdekeltekkel korrekt partneri viszony kialakítása és erõsítése.

Kommunikációs rendszerünk

A fizetésképtelenségi, hitelezõvédelmi és vagyonfelügyeleti szakterület naprakész tájékoztatásának, valamint az e területen tevékenykedõk és az érdekeltek megfelelõ kommunikációja elõsegítésének szándéka hozta létre a FOE honlapját.

A honlapon egyebek között megtalálható az egyesület alapszabálya, etikai kódexe, a tagszervezetek fontosabb adatai, az elnökség, a szakmai és az etikai, valamint az ellenõrzõ bizottság tagjainak neve, elérhetõsége csakúgy, mint a szakmát érintõ sajtóanyagok, szakmai közlemények, felszámolási, árverési, pályázati hirdetmények.