Aktuális információk

Képzési tájékoztató – „Elektronikus és papír alapú iratkezelés átalakítása a hatékony működés érdekében” a felszámoló szervezeteknél

Rovat: Aktuális

Kedves Tagszervezeteink!

Az ItJump Kft. képzést hirdet az „Elektronikus és papír alapú iratkezelés átalakítása a hatékony működés érdekében” a felszámoló szervezeteknél témájában. Az alábbiakban olvashatják a tájékoztatót a tanfolyamról, valamint letölthetik a részvételhez szükséges jelentkezési lapot.

2019. év őszén kidolgozásra került a felszámoló szervezetek számára a cégkapuk kezelésére, valamint az elektronikus és a papír alapú kommunikáció átlátható iratkezelésére irányuló módszer. A módszertanról a felszámolóbiztosok részére a Jogakadémia keretében megvalósuló előadások, illetve gyakorlati képzések is megrendezésre kerültek.
Az alapvető változást az jelentené a módszerben, hogy a kommunikáció és iratkezelés egységes és átlátható működéséért az a személy feleljen, aki a szervezet számára az iktatást és a központosított postai küldemények kezelését végzi. Ahhoz, hogy ez a gyakorlatban is megvalósítható legyen, azt kell képezni, aki a feladatot el fogja látni és nem azt, akinek a válláról az adminisztrációs terhet szeretnénk levenni. Azaz az iktatási feladatokért felelős személyeket képeznénk ki arra, hogy a felszámolóbiztosok válláról levegyék azokat a feladatokat amelyek az cégkapu kezeléssel elektronikus iratkezeléssel kapcsolatosak. A képzés célja, hogy a felszámoló szervezet és a rábízott felszámolási eljárásainak cégkapuira vonatkozó kezelést a képzés végére átalakítsuk és a képzésen résztvevők számára önjáróvá tegyük.

A jelen tájékoztató, javasolt ügyviteli folyamatterv és jelentkezési lap kiküldésének célja az, hogy röviden bemutassa a kidolgozott módszer lényegét, előnyeit és felmérjük azt, hogy melyik szervezet esetén lenne igény a módszer bevezetésére.

Kérjük amennyiben szervezetük szükségesnek és hasznosnak ítéli meg a tervezett programot az kitöltve küldje vissza a jelentkezési lapot az info@itjump.hu e-mail címre.